Die Kommentare zu den Partyfotos
klaus007 in Galerie Out of Bounds Weekend Leogang, 12.06.2006 um 15:37
heeheee....dia kenn i jo....haha!! scho ewig nimma gsechn...
meisei8 in Galerie Fieberbrunn - Schaumparty in der..., 12.06.2006 um 15:34
des schaug nit lei genial aus es wo a genial :-D
MoOoOnLiGhT in Galerie Bierzelt Lofer, 12.06.2006 um 15:25
ma he.......des woit i jo eigntlich eh nid fotografian owa najo wenn ea do so drauf obfoat +gg+
slinkyjames in Galerie Bierzelt Lofer, 12.06.2006 um 15:21
oiso schauts bei dir so aus babsi, interessant! *gggg*
MoOoOnLiGhT in Galerie Bierzelt Lofer, 12.06.2006 um 14:59
und wia... owa he.... mia woand jo ah in lofa =P
MoOoOnLiGhT in Galerie Bierzelt Lofer, 12.06.2006 um 14:58
hoid mi as naxte moi bitte davo ob...... +g+
MoOoOnLiGhT in Galerie Bierzelt Lofer, 12.06.2006 um 14:56
und das ketchup........ es leben die TOMATEN!!! +gg+
MoOoOnLiGhT in Galerie Bierzelt Lofer, 12.06.2006 um 14:55
wos??? duad ma load oba mei leitung is iatz länga gleg woan ;-)
MoOoOnLiGhT in Galerie Bierzelt Lofer, 12.06.2006 um 14:55
he ... stimb nid... des is da chrissy ia verführerblick +gg+.... und he weiße aung sand ah aung +gg+...oda hob is da ausgstochn lol
MoOoOnLiGhT in Galerie Bierzelt Lofer, 12.06.2006 um 14:52
wa he... des foto is oafoch nua no schlimm.... oba schlimma gehts jo imma... +gg+