Die Kommentare zu den Partyfotos
Labello_zicke in Galerie Fifty - One Abschlussparty, 12.06.2006 um 16:15
najo i finds scho irgendwie zach des foddo...owa i moa so schaung oi kolpingleit nochn fifty aus, ha???
SteGxi in Galerie Zeller Lokalrunde/Disco Kogler, 12.06.2006 um 16:14
eY süCzää!..aJo di hob i e a gseChn am somstoG+g+..wia gehtZ da denn?..bist naxt we a wieda?..möd di x wieda...lg kuCz lori
SteGxi in Galerie Zeller Lokalrunde/Disco Kogler, 12.06.2006 um 16:13
eY meine 2 hübsChn+g+..:)..sadZ naxts we a e wieda oda?..noand gema x wos drinKn..;)..heL
Labello_zicke in Galerie Fifty - One Abschlussparty, 12.06.2006 um 16:12
oh...etz kemand de scheuchenstuhl leit...=)
SteGxi in Galerie Zeller Lokalrunde/Disco Kogler, 12.06.2006 um 16:12
eJ jaCkson wos soGa?+g+..bist naxts we e a wieda gö:)..hdL kuCzaL lori
SteGxi in Galerie Zeller Lokalrunde/Disco Kogler, 12.06.2006 um 16:11
he schnuCki wia schaust oft drei+gg+..de eLd(m)a..ianGwia dameRk i mas nid..eLma oda+gg+..sRy..x)...iCh lieBe euCh+g+..bis naxtn somstoG oda mödZn..;)lori
SteGxi in Galerie Zeller Lokalrunde/Disco Kogler, 12.06.2006 um 16:09
eY...meine süCzn...lieb enK..x)..lori
SteGxi in Galerie Zeller Lokalrunde/Disco Kogler, 12.06.2006 um 16:08
ge leCk..des foto gfoiD ma owa niD+loL+..nYo..scheiss drauF...:)...lg
xBraZiLxBunnYx in Galerie Out of Bounds Weekend Leogang, 12.06.2006 um 16:02
heeJ anGi!! sweeT =) iLd.. gG
klaus007 in Galerie DeBuam Party, 12.06.2006 um 15:43
kam vom urlaub dahoam...scho wida saufn....wahnsinn!!
