Die Kommentare zu den Partyfotos
Szlotti in Galerie Highways 23.10.2004, 30.01.2005 um 09:50
brutal glaubwürdige erscheinung....meinst du des überhaupt ernst......weilst so deppad grinst??
pony14 in Galerie Jaggasn 2004 10.07.2004, 30.01.2005 um 08:51
na wäh da wanga, wie geht´s denn da Angi, ha?
pETE in Galerie Disco Kogler, 30.01.2005 um 02:52
bsoffene leit schaun imma bsoffn aus ;)
jetzt woas i endlich wie du ausschaust gg lg
pETE in Galerie Disco Kogler, 30.01.2005 um 02:48
jo stimmt des is liab...
und eichre 2 augn passn wirklich guad zom ;)
mysteria83 in Galerie 40 Jahre Tenne Kufstein, 30.01.2005 um 02:44
de kloane Maus muaß natürlich im Hintergrund wieda ihrn Senf dazuagebn *gg*
mysteria83 in Galerie 40 Jahre Tenne Kufstein, 30.01.2005 um 02:43
noch viel hübscher !!! *gg* Bussi
mysteria83 in Galerie 40 Jahre Tenne Kufstein, 30.01.2005 um 02:40
fe des das se boade net vü drunkn hom, schaugns owa net grod fit aus :-)
pETE in Galerie Pangeis Houseparty, 30.01.2005 um 02:17
jo wenns nied unsa schuld is don bleibts hoit nua mehr no es übrig ^^
heeee piano andi!
1. duat ma sowos ned vor gonz pn und 2. mecht i di dru erinnern, das du moi mit ia zomwoast! mensch
