softlove hat Folgendes geschrieben: | ||||||
gib zu, du hast beim 2. mal einfach nur die nase verfehlt *lol* armer kerl. aber des wird scho wieder ![]() |
hee, goa ned... kann jo nix dafür dass i unguad glegen bin, mi dann umdrahn wollt und erm mei knie ins gsicht gerammt hob

bis dassa heirat wirds wida guad, aussa wauna ned mi heirat, dann brich is erm glei numoi ![]() |
*gg* des is a guter plan *lol*
Long be laughing after you are dead
softlove hat Folgendes geschrieben: | ||
*gg* des is a guter plan *lol* |
scho goi? er is do oba anderer meinung

scho goi? er is do oba anderer meinung ![]() |
ach da musst dich schon durchsetzen

Long be laughing after you are dead
softlove hat Folgendes geschrieben: | ||||||
ach da musst dich schon durchsetzen ![]() |
hab eh i de hosen an

najo, peinlich is, wenn di de schantinga im auto dawischn, donn gscheid führerschein und papiere nu kontrollieren woin und donn mit einem breiten grinsn moanan "foschts decht bitte woonascht hi!" - ups!
blondi06 hat Folgendes geschrieben: |
najo, peinlich is, wenn di de schantinga im auto dawischn, donn gscheid führerschein und papiere nu kontrollieren woin und donn mit einem breiten grinsn moanan "foschts decht bitte woonascht hi!" - ups! |
uuh, kiwarei, is ma a scho moi wos peinlichstes passiert.... i wor ziemlich verkühlt, hob dementsprechend viele pullmoll eingsteckt ghobt in da tasche... de in dem metalldosal, de so schön scheppern, und wor grod bei meim freind. er hat ma an dem tag an vibsi gschenkt, den hobi a in da tasche ghobt... wie i aufd autobahn auffahren wollt, hobi a stinknormale polizeikontrolle ghobt. führerschein und zulassungspapiere hoid herzagn... i dua de papiere aus meina tasche raus, knall die tasche aufn boden, dadurch hot si da vibsi beleidigt gefühlt und si eingeschaltet, natürlich is der genau neben meine pullmoll gelegen, wos zu ana furchtbar peinlichen schepperei geführt hat... jaja... do haumsisi de kiwara a nimma verkneifen kena, dass voi zum grinsen angfangen haben... des größte problem: warn kollegen vo meim dad.. schlimmer kanns also eigentlich nimma kuma...

Weltherrschaft?
SMART hat Folgendes geschrieben: | ||
Weltherrschaft? |
verschwörungen? Satan?
... satan
wo waren wir? achja. Ein Fall für .. Zwei? nein, Dan Brown!
Dan Browns neues literarisches Meisterwerk. Nach "Sakrileg" folgt jetzt, "Vibrato - Verschwörung der Delfine"
ähm.. aber das war jetz ein wenig Off-Topic ^^
Würde ich auch sagen. Ist aber wie ich sehe nicht so schlimm. Denn wie ich sehe, redet hier sowieso niemand über das Thema.
Mimal hat Folgendes geschrieben: | ||
uuh, kiwarei, is ma a scho moi wos peinlichstes passiert.... i wor ziemlich verkühlt, hob dementsprechend viele pullmoll eingsteckt ghobt in da tasche... de in dem metalldosal, de so schön scheppern, und wor grod bei meim freind. er hat ma an dem tag an vibsi gschenkt, den hobi a in da tasche ghobt... wie i aufd autobahn auffahren wollt, hobi a stinknormale polizeikontrolle ghobt. führerschein und zulassungspapiere hoid herzagn... i dua de papiere aus meina tasche raus, knall die tasche aufn boden, dadurch hot si da vibsi beleidigt gefühlt und si eingeschaltet, natürlich is der genau neben meine pullmoll gelegen, wos zu ana furchtbar peinlichen schepperei geführt hat... jaja... do haumsisi de kiwara a nimma verkneifen kena, dass voi zum grinsen angfangen haben... des größte problem: warn kollegen vo meim dad.. schlimmer kanns also eigentlich nimma kuma... |
*gg* des is a guad! najo, sind jo ois lei menschn und ma is lei oamoi jung!!!!!!!
ich hab mal mein dick in zement gesteckt, dann war er ganz hart
najo, peinlich kann man ned sagen, weils ned mei schuld war, aber bin beim sex mal 2-3 minuten weggenickt, hab gemerkt, woran ich bin, hab kurz no a bissl weitagstossn und bi donn komplett eipennt