100

Gäste

99

User

1

Unsichtbar

0

arrowNormal

arrowChat mich an

arrowFlirtlustig

arrowHappy Birthday

arrowNachricht schreiben

[ alle anzeigen ]

Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Weiter

moni_g
Little Poster

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 23.07.2007 - 11:00    Titel:

Leute mochts doch den fehler net und lossts ench bitte net im sommer tattoowieren...do kennts es donn wenn de oan in der sonne liegn und schwimmen gehn dahoam sitzn....es deafts do moi für 4 wochn mindestens net in de sonne geschweigeden schwimma geh !!!!!!!!!!!!!!! überlegs es ench guat!!!!! Shocked

kuhueberrolltvonauto
Forum Inventar

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 23.07.2007 - 18:38    Titel:

moni_g hat Folgendes geschrieben:
Leute mochts doch den fehler net und lossts ench bitte net im sommer tattoowieren...do kennts es donn wenn de oan in der sonne liegn und schwimmen gehn dahoam sitzn....es deafts do moi für 4 wochn mindestens net in de sonne geschweigeden schwimma geh !!!!!!!!!!!!!!! überlegs es ench guat!!!!! Shocked

Das hörens dann eh beim Tätowierer Laughing

I like long walks, especially when they are taken by people who annoy me.

moni_g
Little Poster

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 23.07.2007 - 18:42    Titel:

Laughing ....jo eh...i sogs eana glei iatz scho... Razz

Ginger_Ale
Junior Member

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 23.07.2007 - 18:46    Titel:

oiso i dad a so a sterndal do an der hand zwischen zeigefinger und daumen gonz lässig findn oder a poor sterndal so rechts am nacken...

owa des muas ma sie hoit guat iwalegn weil wenn mas don wegham will isses echt scheiße..lasern und so...duad ned wenig weh und hinterlasst a narben..

najo..muas jeder selber wissn Wink

santacruzz
Post Addicted

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 23.07.2007 - 18:53    Titel:

scheinsonne hat Folgendes geschrieben:
du weasts net glaben, i hu genau desselbe und für mi hats a spezielle bedeutung und meins is a scho fast 3 jahre alt!!
es gibt leute, für die bedeuten auch tribals was

Ich find, dass nicht unbedingt das Motiv etwas aussagen soll (zB Fisch, weil man gerne taucht, oder so) sondern wenigstens der Zusammenhang bzw. Grund warum man eines stechen lässt sollt da sein (zB Hochzeit, Geburt eines Kindes, Weltreise über mehrere Wochen/Monate mit guten Freunde, ...)

Meine sagen vom Motiv her (bis auf das letzte) wenig, im Zusammenhang/Grund bedeuten sie mir aber sehr viel und haben auch Geschichte!

Warum dahoam sitzn? Gut, die erste Woche solltma nied zuviel schwitzen, aber das täte man daheim ah. Und sonst zieht man etwas drüber an, damit das neu gestochene Tattoo nicht direkt von der Sonne bestrahlt wird. Doof nur, wenns an einer gut sichtbaren Stelle is Wink

kuhueberrolltvonauto
Forum Inventar

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 23.07.2007 - 19:26    Titel:

Laughing ....jo eh...i sogs eana glei iatz scho... Razz

Ach, anders wärens vielleicht umsonst hingegangen Laughing
Macht doch viel mehr Spaß, sie unwissend und umsonst hinfahren zu lassen Wink

I like long walks, especially when they are taken by people who annoy me.

Mely017
Fotograf

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 24.07.2007 - 10:58    Titel:

also i mua sagn i hu mei tattoo sehr spontan gmacht und bi awa glücklich i hus a bei da hüfte und es is a a tribel mit an chienesischen zeichen in da mitte awa es is geil najo ok es hat scho weh tan awa naja man hälts scho aus

moni_g
Little Poster

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 24.07.2007 - 11:05    Titel:

..jo des mecht i seng wia du donn bei 40 grad tuast..oiso i hätt koan bock donn was grod wos nu uziang und net ins wosser einispringa zkina Laughing Laughing ...jo mist scheisse hätt is doch net gschriem no wans selber draufkemen Laughing Laughing .....naja i bi trotzdem froh das is im hochwinter mochn hob lossn Very Happy

ThaiMonday
Junior Member

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 24.07.2007 - 11:05    Titel:

ich hab auch 3...aber nie wieder !!!! früher fand ich s fesch..aber heute find ich es fescher wenn man gar keine hat...nur haut ....schöne haut....

greets

Hamsta
Communicator

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 24.07.2007 - 11:30    Titel:

gibs eigentlich nit so tattoos die nach a paar jahre wieda runta gehn?

look
Fotograf

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 24.07.2007 - 11:43    Titel:

Hamsta hat Folgendes geschrieben:
gibs eigentlich nit so tattoos die nach a paar jahre wieda runta gehn?

doch schon, die hätt ich auch schon im auge gehabt, aber bei denen is das problem, dass sie ja nicht von morgen auf heute wieder verschinden, sondern langsam ausbleichen und immer weniger werden, von jahr zu jahr. so hast du vl. ein jahr lang ein schönes tatoo, aber dann wird es immer heller und gleicht irgendwann nurmehr einem schatten, oder auch dunklen fleck .. is ja so, dass da das tatoo nicht so tief in die haut eingestochen wird, und sich so die haut über dem tatoo immer wieder regeneriern kann .. so hab ich das halt verstanden und würde sinn machn Wink

zum tatoo .. würde wie gesagt auch gern eins haben, aber bin so'n mensch, dem das dann ein jahr gut gefällt, oder vielleicht auch zwei .. deshalb wär das "verschwindende" tatoo genau das richtige für mich, wenns eben von heute auf morgen weg gehn würde, aber is halt nur ein wunschgedanke.
aber wenn, würd ich mir eins am knöchl machn lassn, wo ich's nicht immer vor augen hab Wink

und nie bei den händen oder gesicht/oberen hals oder so tatoowiern lassn, da könnt ihr seriöse jobs vergessn .. bzw. zum beispiel berufe in anzüge(bänker, anwalt, richter, vl. auch arzt, ...)

moni_g
Little Poster

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 24.07.2007 - 16:14    Titel: ...

also a freundin vu mir hot so a tattoo wos noch ca 3-5 jahr glab i donn weck san und des schaug so schrecklich aus dass sie sich des iatz richig nachtattoowiern lassn wü...schaug aus wia aufizeichnet und no a poor moi drüwagschwischt...wia wenn am schwarzes hembd in der sonne gschossn is Laughing Laughing Laughing ....schaug echt schlimm aus...sie tuat scho die danze zeit mit peeling und fest schruppen jedn tog in der hoffnung sie ku den prozess beschleunigen Laughing Laughing Laughing

meisei8
Post Addicted

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 24.07.2007 - 16:21    Titel: Re: ...

also a freundin vu mir hot so a tattoo wos noch ca 3-5 jahr glab i donn weck san und des schaug so schrecklich aus dass sie sich des iatz richig nachtattoowiern lassn wü...schaug aus wia aufizeichnet und no a poor moi drüwagschwischt...wia wenn am schwarzes hembd in der sonne gschossn is Laughing Laughing Laughing ....schaug echt schlimm aus...sie tuat scho die danze zeit mit peeling und fest schruppen jedn tog in der hoffnung sie ku den prozess beschleunigen Laughing Laughing Laughing

des hot a freundin vu mia a ... so a hanna tattoo ... sie hots jetzt schon 6 johr ... am onfong hots jo lässig ausgschaug owa jetzt mit da zeit schaugs aus wia wenns do dreckig war ... und der schwochsinn geht oafoch nit weck ... aLso wenn donn würd i mas glei richtig tattoowiern lossn ...

moni_g
Little Poster

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 24.07.2007 - 19:08    Titel:

jo genau...wenn donn glei gscheid.... Very Happy

SMiiLeee
Newbie

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 24.07.2007 - 19:11    Titel:

giB i hoid a moi mei meihnung ob..

oiso i mechat umbeding a tattoo..
iagent a musta nua i wors nit wechas das do passt..
i mecht koa großes nit.. eha wos kloas so 4 cm / 4cm ..

untn am fuasknöchel.. mechat i ma ors mochn lossn..

oiso wenns wos wissts pls schreibts mas

aLLes was du machst isT gut ...

Smile

biancalein
Communicator

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 24.07.2007 - 19:12    Titel: Re: ...

meisei8 hat Folgendes geschrieben:

des hot a freundin vu mia a ... so a hanna tattoo ... sie hots jetzt schon 6 johr ... am onfong hots jo lässig ausgschaug owa jetzt mit da zeit schaugs aus wia wenns do dreckig war ... und der schwochsinn geht oafoch nit weck ... aLso wenn donn würd i mas glei richtig tattoowiern lossn ...

du meinst wohl henna, hm? *lol*

henna-tattos gehen nach ein paar wochen weg. die anderen tattos, die nach ein paar jahren weggehn, sind (soweit ich weiß) wie permanent-make-up gemacht. also einfach nicht so tief gestochen und eine andere farbe wirds halt sein.

Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Weiter