325

Gäste

324

User

1

Unsichtbar

0

arrowNormal

arrowChat mich an

arrowFlirtlustig

arrowHappy Birthday

arrowNachricht schreiben

[ alle anzeigen ]

Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Weiter

Mimal
Forum Inventar

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 09.03.2009 - 13:39    Titel:

is eh am gscheidan waun ma si des gscheid überlegt. es besteht zwar immer die gefahr, dass am amoi nimma gfoit, oba je besser ma des motiv und die stelle wählt, desto geringer is des risiko... drum hobi mi am ruckn tätowiern lassen, do siag is ned imma, nur wauni will.. do wirds ned so schnell fad *g*

toifei89
Real Poster

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 09.03.2009 - 13:51    Titel:

also i hun meinige etz scho 2,5 jahre bin zufrieden muss sogar immer nach denken welche schulter sie ist!!lass mir jetz de nägste machn!

Liebe den, den du liebst,
hasse den, den du hasst,
aber hasse niemals den,
den du einmal geliebt hast.

Sinthoras
Newbie

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 11.03.2009 - 14:14    Titel:

Hi leitln, war a grad beim tätowierer und hab ma as linke schulterblatt stechen lassen. Meine Meinung dazua is allerdings a, dass ma si des unbedingt guad überlegen muas, welches motiv und an welcher Stelle. i hab iaz seit ca. 2 Jahr drüber sinniert und bin letztendlich zu an entschluss kema. Des min weh doa, hun i nit so wax gfundn, a wenns a diam a bissl ziacht, wenn a aufn Knochen kimb. ansonten ganz locker.

lg
Mug

....I'll Wait....

princess1986
Extreme Poster

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 31.03.2009 - 12:15    Titel:

de erste hab i mit 15 kriag a arschgeweih xD des hat damals eigentlich noch keiner gehabt *G* dann hab i ma a grosses am fuss unten stechen lassen und jetz vor 3 monaten am bauch i muss sagen des am bauch hat am wenigsten weh getan Laughing

piccolina
Communicator

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 24.04.2009 - 18:31    Titel:

im herbst gibts oas o ;>

Mely017
Fotograf

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 05.05.2009 - 16:35    Titel:

i geh am freitag endlich wieder tättowieren etz hu i a lange pause gmacht und etz hu i ma endlich mal oas genau überleg und zeichnen lassen diesmal am unterschenkel i hoff das ned zu weh tut!

Dani_Filth
Junior Member

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 05.05.2009 - 16:46    Titel:

also i hu ma etz mein linken unterarm de ellbogen und zwischen de schulterblätter stechen lossn, wobei i sogn muas das de ellbogen mit abstand as schmerzhafteste woan! owa am sa gehts weiter mit meiner hand!!

Mimal
Forum Inventar

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 06.05.2009 - 10:41    Titel:

http://www.partynet.at/groups/8679,T%C3%A4towiert.html Wink

CaptainShark
Little Poster

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 07.05.2009 - 19:35    Titel:

Wennst keinen Plan hast dann lass es lieber bleiben, ich hab mir das Tattoo auf meinem Bild stechen lassen und kann zu Schmerzen nur sagen die ersten 3 Stunden habe ich gar nichts gespürt die 4 Stunde war es so als ob die Nadel warm ist und die 5 Stunde war dann der Horror Twisted Evil

gettogiRLx18
Little Poster

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 12.05.2009 - 15:00    Titel:

i hobma mid 15 mei erstes tatto stechn losnund i hobs nu nia bereut i hob am rukn a traibl und es gfeus ma total und am ineren oberschenkel an play boy hasn .gg. u i find meine tatto total geil .gg.

Fritzi
Newbie

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 25.05.2009 - 18:52    Titel:

Oiso zum Thema Schmerz: jeda is bei a onan Stelle empfindlicha oda weniga empfindlicha wia ebba onara. Monchmoi duads gschpiad mas hoid kod und monchmoi kuds vadommt weh doa owa i schätz es is nu koana gstorm dru Wink

Hob ma mid 16 as easchte mochn lossn, inzwischn sans 6e. Tendenz steigend gg

Schachto.lon
Newbie

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 03.06.2009 - 17:47    Titel:

oiso i hob ma mei ersts mit 20ge macha lassn und muas song i habs no koa sekunde lang bereut

JA ES TUT WEH ... des solls ja a warum macht mas na sunst?

wenn i eich an guadn tipp gem derf na lasts eich net so an ausdruckslosen schmarn wia tribals sternchen chinesische zeichn oda sunst wos stecha denkts drüber nach des begleit eich eia ganz lem lang

Opelgirl
Newbie

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 11.07.2009 - 18:36    Titel:

Ich hab bis jetzt ein Tatoo am rechten oberarm ein Trible und das hab ich mir mit 21 stechen lassen und hab es nie bereut!Man sollte einfach nur lange genug überlegen was man will denn schließlich hat man es dann sein Leben lang! Wink

Bin aber zur Zeit auch wieder beim nachdenken ob ich mir noch eins stechen lassen soll!???? Very Happy

steff013
Newbie

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 16.07.2009 - 21:58    Titel:

also i lass ma ez am 8 September 3 Sterne aufn inneren Unterarm stechn ^^
gfrei mi scho volle drauf kanns scho gar nimma erwartn gg

toifei89
Real Poster

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 17.07.2009 - 08:32    Titel:

jo i hun im september mein nagstn Termin und los ma am fuaß Engelsflügel und namen und geburtsdatum von mein buam stechn!

Liebe den, den du liebst,
hasse den, den du hasst,
aber hasse niemals den,
den du einmal geliebt hast.

DaWilli
Fotograf

Posting-Statistiken
BeitragVerfasst am: 26.07.2009 - 16:12    Titel:

hab mir selbst am dienstag eins stechn lassn am hals - mag zwar aussehn wie a tribal aber für mi hats a spezielle bedeutung, und i bin scho seit 2 jahr am überlegen ob ichs mir stechn lassn soll, a andere stelle wär auch nie in frage gekommen, und nun hab ich mich überwunden es stechen zu lassen Smile

http://www.partynet.at/images/user_images/3861/3861_4a6c2c38d5037.jpg?rand=438021040

Gehe zu Seite Zurück  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Weiter